اصول موفقیت در زندگی
 
آرامش سبک زندگی
سبک زندگی
 
دو شنبه 27 آذر 1397برچسب:اصول موفقیت در زندگی, :: 19:26 ::  نويسنده : آرامش

13 اصول جهانی موفقیت برای زندگی چه میگوید؟ همه انسانها در زندگی در جستجوی موفقیت در زندگی میباشند و تقریبا تمام زندگی خود را وقف موفقیت میكنند. عده زیادی موفق میشوند و عده ای هم به آنچه میخواهند و در جستجوی آن هستند نمی رسند. ولی همواره دلیلی برای موفقیت افراد موفق و دلیلی برای شكست بقیه وجود دارد. در واقع افراد موفق دارای اخلاق موفقیت میباشند. 13 اصول جهانی موفقیت برای زندگی و اخلاق موفقیت چیست؟ افراد موفق بسیار افراد خوشبین و كوشایی می باشند. در بسیاری از موارد البته مفهوم موفقیت با مفهوم خوشبختی اشتباه گرفته میشود و البته مفهوم خوشبختی بسیار ساده تر است. چه بسا فردی كه از حداقل برخورداری مالی و جایگاه اجتماعی برخوردار است بتواند در آسودگی كامل مفهوم خوشبختی و فراغت بال را درك كند. 13 اصول جهانی موفقیت برای زندگی در مثال آن ماهیگیری است كه هر روز با تعدادی ماهی كوچك به خانه روستایی خود میرود و همیشه هنگام غروب پایین رفتن خورشید را با ولع نگاه میكند و مثالی از یك انسان خوشبخت است. اما تعریف موفقیت در فرهنگ لغت جهانی چیز دیگری است و افراد در طول زندگی سعی در بدست آوردن جایگاه های بالاتر و شرایط رفاهی و مالی بالاتری هستند. 13 اصول جهانی موفقیت برای زندگی برای عده ای، خود بدست آوردن ثروت است. در برخی موارد هم افراد بدنبال قدرت بیشتر در ارتباطات خود می باشند و عده ای هم در جستجوی رفاه بیشتر می باشند.در بیان 13 اصول جهانی موفقیت برای زندگی، در واقع هر كسی در جستجوی خواسته شخصی خود است. در این مسیر مشكلات و فراز و فرودهای فراوان وجود دارد ولی بخوبی دیده میشود كه بیشتر مردم قادر به عبور از این فراز و فرودها می باشند مشروط بر اینكه دانش موفقیت را بدانند. در مركز روانشناسی هنر زندگی ما هنر موفقیت را با هنر زندگی با هم به شما می آموزیم. در این مركز مشاوران ما انبوهی از فیلمهای انگیزشی و كتب را به همراه مشاوره به خدمت شما در میآورند تا سرعت پیشرفت شما را در هر زمینه ای كه دوست دارید زیادتر كنند. برای موفقیت بیشتر به مركز مشاوره هنر زندگی اعتماد كنید.

چرا تلاش برای موفقیت؟

13 اصول جهانی موفقیت برای زندگی چیست و چه تلاشی را می طلبد؟ تلاش برای موفقیت تلاش برای كسب شادی و خوشبختی نیست. زیرا ابتدا شما باید خوشبختی را در درون خود بیابید تا بسوی موفقیت حركت كنید. در مسیر موفقیت شما قوی میشوید و رشد میكنید و می آموزید که چگونه زندگی كنید. زندگی منشوری است در حركت دوار. 13 اصول جهانی موفقیت برای زندگی این را به شما میآموزد كه در هر مرحله، زندگی رنگی خاص را نشان میدهد. رنگی از رنج و شادی و .... در رنگین كمان زندگی شما میآموزید كه رنجی انبوه را در مسیر آموختن این 13 اصل به همراه شادی و حس خوشبختی داشته باشید و غم، شما را از هدف خود باز ندارد. چرا كه بدون رنج هرگز 13 اصول جهانی موفقیت برای زندگی را نمی آموزید و به انسانیت خود و گوهر واقعی خود پی نمی برید. ممكن است فردی به ثروت فراوانی دست یابد ولی بدلیل اینكه از رنگهای دیگر زندگی غافل است احساس خوشبختی نمیكند. اصل اول از 13 اصول جهانی موفقیت برای زندگی مثالی دارد كه میگوید، فردی از مدیران موفق حوزه تجارت الكترونیك روزی به من گفت ، من ماهانه ده ها میلیون تومان درآمد دارم ولی بشدت احساس بدبختی میكنم. این 13 اصول جهانی موفقیت برای زندگی، نشانه هایی است برای افرادی كه در جستجوی موفقیت اند. زندگی با پول زیاد عالی است ولی بدون رنگ رنج، بی مزه است درست مانند سرمای گزنده رود در زمستانی كه زیبایی رود ،آنرا مخفی میكند.


اصل مهم 13 اصول جهانی موفقیت برای زندگی چیست؟

موفقیت یك اصل مهم دارد و آن اینكه كاری را كه دوست دارید و در آن ماهر هستید انجام بدهید. تمام افراد موفق در دنیا روی همین اصل یا 2 اصل كه در واقع یكی هستند كار كرده اند. بسیار لازم است كه آنچه در آن خوب هستید را بهتر و بهتر كنید. میتوانید یك تاجر، یك جراح، یك فروشنده، یك مدیر، یك پیمانكار ساختمان، و ... باشید ولی 13 اصول جهانی موفقیت برای زندگی میگوید، الزاما باید بهترین باشید و یا حداقل در 10 نفر اول باشید. علاوه بر این باید آماده شكستهای بسیار بزرگ باشید. مطالب و تجارب بسیار بسیار زیادی را باید در زمینه كار خود بیاموزید. در این مسیر بی شك بسیاری از چیزهایی را كه قبلا جمع كرده بودید ممكن است بارها و بارها از دست بدهید ولی این مسیر از این زیر و بم ها بسیار دارد. در این قسمت به 13 اصل مهم جهانی از مهمترین اصول موفقیت اشاره میكنیم.
1- خود را برای شكست های بزرگ بارها و بارها آماده كنید.
2- با افراد موفق نشست و برخواست كنید
3- از تجربه افرادی كه قبل از شما این مسیر را طی كرده اند استفاده كنید
4- در مورد كار خود و مسیری كه طی می كنید بسیار بیاموزید
5- با كارهای كوچك شروع كنید تا ریسك شكستهای اقتصادی كم شود
6- به تنهایی وارد مسیر موفقیت نشوید و از كمك دوستانتان استفاده كنید
7- ریسك موفقیت و هزینه آنرا محاسبه كنید و برای پرداخت آن كاملا آماده باشید
8- گاهی دست از تلاش بردارید و ابزار خود را تیز كنید
9- از كمك مشاوران موفقیت استفاده كنید
10- اهداف خود را یادداشت كنید
11- برنامه زمانی دقیق برای رسیدن به هدف داشته باشید
12- لوازم مورد نیاز مسیر را كسب كنبد
13- بر روی روشهای اشتباه نمانید و در صورت لزوم مسیر و یا روشها را عوض كنید

چگونه از 13 اصل جهانی موفقیت استفاده كنیم؟

این 13 اصل جهانی موفقیت برای كسب موفقیت در همه زمینه ها كاربرد دارد. اما اجرای این 13 اصل مستلزم ایجاد یك شخصیت موفق در خود است. دیسیپلین در موفقیت، از هر چیز دیگری اهمیت بیشتری دارد. با وجود همه موانع باید به برنامه خود پایبند باشید. در بسیاری از موارد ممكن است فرد بدلیل سهل انگاری و تنبلی از اجرای برنامه سر باز بزند و اجرای آن را به تاخیر بیندازد. 13 اصول جهانی موفقیت برای زندگی میگوید، بزرگترین دشمن موفقیت سهل انگاری و تنبلی است. ضرب المثلی كه میگوید كار امروز را به فردا نسپار گویای روشن این مطلب است. نظم و انسجام در اجرای برنامه از هر چیز دیگری مهمتر است. عادت كردن به اینكه كارها را به فردا بسپارید موجب سست شدن اراده در شما میشود و قوای شما را تحلیل میبرد. 13 اصول جهانی موفقیت برای زندگی میگوید، ترس از شكست و سستی و تنبلی و عدم اراده كافی برای حركت در مسیر موفقیت، كار موفقیت را یكسره می كند. در پیمودن مسیر موفقیت بیش از همه چیز درد و رنج را تجربه خواهید كرد. در صورتی كه در شرایط خوب و مساعد موفق به كسب موفقیت مورد نظر شوید، البته ارزشمند است ولی چیز بیشتری بدست نیاورده اید. در واقع موفقیت وقتی معنای واقعی را می یابد كه شما در شرایط نامساعد موفق به برداشتن موانع بصورت ذره ذره بشوید. هنر موفقیت در دستان قدرتمند انسانی والاست كه قادر است میلیمتر به میلیمتر در مسیر موفقیت حركت كند. برای شروع حركت در مسیر موفقیت باید با قدمهای زیر شروع كنید. 
1- جمع آوری اطلاعات زیاد در مورد خواسته و موفقیت مورد نظر برای كاهش دادن ریسك شكست
2- ارزیابی ارزش اطلاعات برای كمك به شما در مسیر موفقیت
3- ارزیابی و محاسبه دقیق هزینه مادی و معنوی موفقیت
4- تهیه برنامه زمانی برای انجام مراحل مختلف كار 
5- آماده شدن برای بدترین سناریوی ممكن برای شكست 
6- شروع اول و برداشتن اولین قدم برای شروع كار
7- ارزیابی روزانه، هفتگی و ماهانه و سالانه پیشرفت 
8- اصلاح مجدد برنامه بطور دقیقتر
9- شروع مجدد و ...

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: